söndag 20 december 2009


Lyckad kväll till slut ! , (:


Som jag skrev tidigare så hade jag inga planer för kvällen,

men de blev som jag trodde jag va med min Saknade Dannie ! :D


När jag kom till hon så hade hon typ ont i magen bara för att hon inte hade ätit någon lunch

, och sen när hon kom hem åt hon för fort istället :/


Men ajaa vi pratade lite och kollade på tv , och en j*vla massa skratt !! ((x

Sen gick vi typ upp på Danielles rum och spela nå spel som sög x))

hahaa , elr ja de va nå sanings spel som visa att jag ljög fast jag tala sanning? , O;

Sen när vi spela de så ringde vi oxå Victor , och jag skulle typ säga en sak som Dannie inte villa att jag skulle berätta så då höll hon för min mun och jag bet hon ( fast inte så hårt )

Hahaa vi har humor :DD

Sen så kunde inte Victor prata mer .


Istället så gick vi ner och rita på en tidning , (;

Sen så rita Dannie massa prickar och skrev " aj " på min arm ?

Då så jaga vi varan runt doms " bord " elr va man säger?

Och Dannie fick världens panik och börja skrika !! x))

Hon skrek typ som om jag skulle " mörda " na ,

men jag ville rita en prick på na .

Sen så lova jag att inte rita på na , då drack vi Jouce ,

och jag bah " asso Dannie du skrek som att jag skulle mörda dej fast jag bara ville rita en prick på dej x))"

Då börja hon as garva och spotta ut alla Jouce ! xD


Sen så vart de väldigt mycket skratt och mer ,

Och när klockan va 10 i 22.00 så lära jag gå hem , (;


Så nu sitter jag här och bloggar och mer ! :D


Men puss hej ! , (:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar